Str. główna ::  Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty


Informacje o wysyłce Dostawa

Wymagane informacje o dostawie

Informacje o dostawie obejmują imię i nazwisko, poprawny adres, adres e-mail, kod pocztowy i numer telefonu. Jeśli adres lub numer telefonu jest nieprawidłowy, nie otrzymasz przedmiotów, będziesz odpowiedzialny za zgubione przedmioty.

Czas realizacji zamówienia

Wszystkie produkty wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych od złożenia zamówienia, z zastrzeżeniem weryfikacji płatności. W momencie wysyłki otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki z przewoźnikiem i informacjami śledzenia zamówienia.

Uwaga: wszystkie zamówienia są przetwarzane i dostarczane od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za nieprzewidziane opóźnienia, takie jak wakacje lub nieprawidłowe adresy. I zalecamy, aby ktoś mógł przyjąć paczkę. Jeśli nie jesteś w stanie podpisać dostawy w domu, sugerujemy wysłanie paczek do twojego miejsca pracy.

Śledź swoje zamówienie

Gdy zamówienie zostanie wysłane, prześlemy Ci e-mail z kodem śledzenia i wyślemy stronę w ciągu 48-72 godzin, dzięki czemu możesz sprawdzić przedmioty online. Możesz także śledzić swoje zamówienie na stronie Moje konto.

Prosimy pamiętać, że wysyłamy zamówienie tylko za pomocą adresu ZIP CODE, a skrytki pocztowe lub podobne adresy nie są dostępne do wysyłki.

Zamów swoje zamówienie

Czas wysyłki zależy od tego, gdzie się znajdujesz i od tego, czy zamówiony produkt znajduje się w magazynie. Zwykle otrzymasz przedmiot w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Proszę zwrócić uwagę na swoje konto w dowolnym momencie. Jeśli nie otrzymasz zamówienia w ciągu 15 dni, skontaktuj się z lokalnym biurem pocztowym A.S.A.P. natychmiast. Możesz również skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta; dołożymy wszelkich starań, aby służyć Ci pomocą.

Zapisz się na dostawę

Podpis jest wymagany do dostarczenia. Ale jeśli nie jesteś dostępny, kurierzy mogą spróbować jednego z członków Twojej rodziny. Jeśli Ty i członkowie Twojej rodziny jesteście niedostępni, odbiorą paczkę i prześlą zamówienie następnego dnia.

Odrzuć przesyłkę

Jeśli z jakiegoś powodu odmówisz podpisania zamówienia lub jeśli pakiet został automatycznie zwrócony po kilkukrotnym nieskutecznym dostarczeniu (z powodu niedostępności lub podania błędnego lub niepełnego adresu dostawy), Twoje zamówienie zostanie anulowane, a zwrot zostanie należy dokonać na kartę kredytową użytą do złożenia zamówienia. 50% ceny towaru zostanie naliczone przez Ciebie, a koszty wysyłki również nie zostaną zwrócone.

Niestety! Produkty bezzwrotne w zamówieniu odrzuconym nie będą przyjmowane po powrocie do nas. Te zamówienia zostaną odesłane do ciebie nieotwarte.

Podatki i cła

Obecnie wysyłamy produkty do ponad 200 krajów na całym świecie, a większość krajów zezwala na darmowy handel przez Internet i nie pobiera żadnych opłat celnych w przypadku małych paczek wjeżdżających do kraju.

Wszystkie przedmioty w naszym sklepie internetowym są sprzedawane na zasadzie "bez cła", co oznacza, że ​​niektóre odpowiednie cła i podatki mogą zostać nałożone przez niektóre kraje. Klienci ponoszą odpowiedzialność za wszelkie obowiązujące cła lub podatki, które mogą zostać nałożone na dostawę w kraju docelowym.

Ponadto, jeśli chcesz dokonać wymiany, będziesz również odpowiedzialny za podatki i cła na przedmiot zastępczy.

Polityka zwrotu 7 dni

Jesteśmy absolutnie przekonani, że będziesz cieszyć się łatwą wymianą lub zwrotnym doświadczeniem!

Zwróć swój zakup

Wszystkie produkty są kontrolowane i sprawdzane pod kątem usterek przed ich wysłaniem. Jeśli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony ze swojego zakupu, skontaktuj się z nami poprzez e-mail. Musisz wysłać zdjęcia przedmiotu do naszej skrzynki pocztowej. Temat wiadomości e-mail powinien mieć nazwę "Nr zamówienia" abyśmy mogli dać szybką odpowiedź (wielkie dzięki!).

Upewnij się, że zwrócisz się o autoryzację zwrotu towaru w ciągu 7 dni od otrzymania w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy. Twój zwrot w odpowiednim czasie nienoszonych, niemytych lub wadliwych przedmiotów powinien obejmować opakowanie dostawcy i etykiety i musi być w takim samym stanie, w jakim został odebrany. Zwroty, które są uszkodzone, zabrudzone lub zmienione, nie mogą zostać zaakceptowane i zostaną odesłane do Ciebie.

Zapakuj towar bezpiecznie. Prosimy o podanie następujących informacji wraz ze zwrotem: nazwa rachunku, adres; nazwa statku, adres; numer zamówienia; powody zwrotu.

Zdobądź Eefunds

Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu przez centra realizacji, zwrot zostanie przetworzony i automatycznie zastosowany do pierwotnej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu 2 dni. Pamiętaj, że w zależności od Twojej firmy wydającej karty kredytowe może upłynąć od 2 do 10 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Wymień swój zakup


Wnioski o wymianę należy składać w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia.

Określ element wymiany i nowy model lub rozmiar w wiadomości e-mail do centrum obsługi klienta. Przedmioty muszą być w oryginalnym stanie i nie powinny być akceptowane jako zwrot.

Powrót
>>